5 april 2017, WestlandDiving.nl is vernieuwd.

Het werd wel weer eens tijd voor een frisse wind en een nieuw jasje.
Het wachten was uiteindelijk nog op een fris en eigentijds logo dat de doelstelling die vereniging vertegenwoordigt uitdraagt. En deze prijkt inmiddels bovenaan de pagina.

De oude website voldeed, net als het logo, niet meer aan de eisen van deze tijd. "Mobile First" is het thema van de tijd, en steeds meer mensen gebruiken het internet voornamelijk op telefoon of tablet. Maar ook de functionaliteit krijgt gaandeweg een boost. Social Media krijgt meer functie, en lectuur is steeds vaker alleen nog online. Maar ook extra services voor zowel leden als buddies krijgen een plek.

Maar in de eerste instantie richten ons team zich op het duiken, en alles wat hierbij hoort. Wij richten ons vanaf nu op het uitbreiden van onze digitale services en informatie, maar bovendien aan het fysiek duiken in het Nederlandse en buitenlandse water, en tijdens de trainingen in het zwembad.
Kom eens langs, maak kennis, en bubbels!